Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

Tytuł pełny:
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / Małgorzata Bogunia-Borowska
Tytuł:
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autorzy:
Bogunia-Borowska, Małgorzata
Wydawca:
Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
cop. 2004
Opis fizyczny:
161 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
8323317542
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Reklama
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00880nam#a2200241#i#4500
001 0032101992648
003 KAT ŚL
005 20220805164743.7
008 100815s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8323317542
035 %a IDWydania743669
040 %a KAT ŚL %c KAT ŚL %e PNN
100 1 %a Bogunia-Borowska, Małgorzata. %e
245 1 0 %a Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / %c Małgorzata Bogunia-Borowska.
260 %a Kraków : %b Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c cop. 2004.
300 %a 161 s. : %b il. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
648 9 %a Socjologia i społeczeństwo
650 9 %a Reklama
856 4 0 %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0032101992648 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-233-1754-2
981 1 %a 316.77:659.1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
II 1019887
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
P6
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
II 1006540
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
P6
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies