- Tytuł pełny:
- Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji : studium politologiczno-prawne / Marzena Barańska
- Tytuł:
- Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji : studium politologiczno-prawne
- Autorzy:
- Barańska-Sereda, Marzena
- Współtwórcy:
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. Wydawnictwo Naukowe. pbl.
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
- Rok wydania:
- 2012
- Opis fizyczny:
- 487, [1] s. ; 25 cm
- ISBN:
- 9788362907243
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 451-484
- Temat:
- Reklama - prawo - Polska
Telewizja - prawo - Polska - Książka