Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D

Tytuł pełny:
OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D / Janusz Ganczarski
Tytuł:
OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D
Autorzy:
Ganczarski, Janusz
Współtwórcy:
Grupa Wydawnicza Helion. pbl
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
cop. 2015
Opis fizyczny:
552 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788328301931
Temat:
OpenGL (interfejs)
Grafika trójwymiarowa
Gatunek / Forma:
Podręcznik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00901nam#a2200229#i#4500
001 0032703775714
003 KAT ŚL
005 20230805200213.5
008 160223s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788328301931
040 %a KAT ŚL %c KAT ŚL %e PNN
100 1 %a Ganczarski, Janusz. %e
245 1 0 %a OpenGL : %b podstawy programowania grafiki 3D / %c Janusz Ganczarski.
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2015.
300 %a 552 s. : %b il. ; %c 24 cm.
650 9 %a OpenGL (interfejs)
650 9 %a Grafika trójwymiarowa
655 9 %a Podręcznik
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %e pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0032703775714 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-283-0193-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
II 1290263
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BSK_MA
Dostępny
Sygnatura:
II 1290264
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BSK_MA
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies