Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Droga Toyoty do doskonałości w usługach : jak rozwijać lean w firmie usługowej

Tytuł pełny:
Droga Toyoty do doskonałości w usługach : jak rozwijać lean w firmie usługowej / Jeffrey K. Liker, Karyn Ross ; przekład Marcin Kowalczyk
Tytuł:
Droga Toyoty do doskonałości w usługach : jak rozwijać lean w firmie usługowej
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału : Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations, 2018
Autorzy:
Liker, Jeffrey K
Ross, Karyn
Współtwórcy:
Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tłumaczenie
MT Biznes. pbl
Wydawca:
Warszawa : MT Biznes
Rok wydania:
2018
Opis fizyczny:
577, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm
ISBN:
9788380873629
Uwagi:
Tytuł oryginału : The Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations
Temat:
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
Kaizen
Przedsiębiorstwo
Przemysł motoryzacyjny
Szczupłe zarządzanie
Przywództwo
Zarządzanie
Japonia
Transport i logistyka
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Poradnik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02002cam#a2200541#i#4500
001 0032904746442
003 KAT ŚL
005 20220805195057.4
008 180705s2018####pl#ao####f###|000#0#pol##
015 %a PB 2018/20940
020 %a 9788380873629 %c zł 74,90
035 %a b60128483
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d KAT ŚL
041 1 # %a pol %h eng
045 2 %b d1937 %b d2018
046 %k 2017
100 1 %a Liker, Jeffrey K. %e Autor
245 1 0 %a Droga Toyoty do doskonałości w usługach : %b jak rozwijać lean w firmie usługowej / %c Jeffrey K. Liker, Karyn Ross ; przekład Marcin Kowalczyk.
246 1 # %i Tytuł oryginału : %a Toyota way to service excellence : %b lean transformation in service organizations, %f 2018.
260 # %a Warszawa : %b MT Biznes, %c 2018.
300 %a 577, [1] strona : %b ilustracje, fotografie ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Menedżerowie
388 1 %a 2001-
500 %a Tytuł oryginału : The Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations.
610 2 9 %a Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kaizen
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Przemysł motoryzacyjny
650 9 %a Szczupłe zarządzanie
650 9 %a Przywództwo
650 9 %a Zarządzanie
651 9 %a Japonia
655 9 %a Poradnik
658 %a Transport i logistyka
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Ross, Karyn. %e Autor
700 1 # %a Kowalczyk, Marcin %c (tłumacz). %e Tłumaczenie
710 2 # %a MT Biznes. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0032904746442 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8087-362-9 : %c zł 74,90

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
II 1351748
Status:
Wypożyczona
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BSK_MA
Niedostępny
Sygnatura:
II 1360532
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BSK_MA
Dostępny
Sygnatura:
II 1360533
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BSK_MA
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies