Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Magnetyczny marketing : jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają

Tytuł pełny:
Magnetyczny marketing : jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają / Dan S. Kennedy z zespołem Magnetic Marketing ; [tłumaczenie: Piotr Lewiński]
Tytuł:
Magnetyczny marketing : jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: Magnetic marketing : how to attract a flood of new customers that pay, stay, and refer, 2018
Jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają
Autorzy:
Kennedy, Dan S. (1954- )
Współtwórcy:
Lewiński, Piotr Tłumaczenie
OSM Consult pbl
Wydawca:
Warszawa : OSMPower sp. z o.o
Wydanie:
Wydanie 1., polskie
Rok wydania:
2021
Opis fizyczny:
175, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm
ISBN:
9788366516670
Uwagi:
Dla przedsiębiorców, sprzedawców, pracowników działu marketingu, liderów, którzy dążą do stworzenia mistrzowskiego zespołu
Temat:
B2C
Marketing
Obsługa klienta
Zarządzanie relacjami z klientami
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01999cam#a2200457#i#4500
001 0033306591866
003 KAT ŚL
005 20221027105540.8
008 220810s2021####pl#ao####f###|000#0#pol#c
020 %a 9788366516670 %q (oprawa miękka)
040 %e PNN %d KAT ŚL
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2018
100 1 %a Kennedy, Dan S. %d (1954- ) %e Autor
245 1 0 %a Magnetyczny marketing : %b jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają / %c Dan S. Kennedy z zespołem Magnetic Marketing ; [tłumaczenie: Piotr Lewiński].
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Magnetic marketing : %b how to attract a flood of new customers that pay, stay, and refer, %f 2018
246 3 0 %a Jak przyciągnąć nowych klientów, którzy płacą, pozostają i polecają
250 %a Wydanie 1., polskie.
260 # %a Warszawa : %b OSMPower sp. z o.o., %c 2021.
300 %a 175, [1] strona : %b ilustracje, wykres ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Przedsiębiorcy
385 %a Specjaliści ds. marketingu
385 %a Sprzedawcy i sprzedawczynie
388 1 %a 2001-
521 8 %a Dla przedsiębiorców, sprzedawców, pracowników działu marketingu, liderów, którzy dążą do stworzenia mistrzowskiego zespołu.
650 9 %a B2C %2 DBN
650 7 %a Marketing %2 DBN
650 7 %a Obsługa klienta %2 DBN
650 7 %a Zarządzanie relacjami z klientami %2 DBN
655 7 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Lewiński, Piotr %e Tłumaczenie
710 2 # %a OSM Consult %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0033306591866 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66516-67-0 (oprawa miękka)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
II 1405958
Status:
Wypożyczona
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
P3
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies