Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poznajmy się [Gra] : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne

Tytuł pełny:
Poznajmy się [Gra] : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne / Monika Strehlau-Kamińska
Tytuł:
Poznajmy się [Gra] : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne
Wariant tytułu:
Gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne
Autorzy:
Strehlau-Kamińska, Monika
Współtwórcy:
Harmonia Universalis. pbl
Wydawca:
Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. z o.o
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2023
Opis fizyczny:
1 pudełko ; 11x14x3 cm
Uwagi:
Karty tablic zadrukowane dwustronnie
W pudełku: 1 broszura, 60 kart tablic
Dla uczniów z trudnościami w dostosowaniu zachowania i interpretacji emocji, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi, zaburzeniami integracji sensorycznej. Dla grup socjoterapeutycznych, zespołów klasowych podczas godzin wychowawczych. Od klasy IV
Temat:
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje społeczne
Samoświadomość
Relacje międzyludzkie
Uczucia
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Materiały pomocnicze
Gry edukacyjne
Gry w karty
17. Gry planszowe
propozycja biblioteki
LDR 02655com#a2200589#i#4500
001 0033406901124
003 KAT ŚL
005 20240823223322.3
008 230803s2023####pl#|||#g######|###g|pol#c
040 %e PNN %d KAT ŚL
046 %k 2023
100 1 %a Strehlau-Kamińska, Monika %e Autor
245 1 0 %a Poznajmy się %h [Gra] : %b gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne / %c Monika Strehlau-Kamińska.
246 3 0 %a Gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. z o.o., %c 2023.
300 %a 1 pudełko ; %c 11x14x3 cm.
336 %a Obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły średnie
385 %a Nauczyciele
385 %a Młodzież niedostosowana społecznie
385 %a Młodzież z ADHD
385 %a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
388 1 %a 2001-
500 %a Karty tablic zadrukowane dwustronnie.
500 %a W pudełku: 1 broszura, 60 kart tablic.
521 8 %a Dla uczniów z trudnościami w dostosowaniu zachowania i interpretacji emocji, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi, zaburzeniami integracji sensorycznej. Dla grup socjoterapeutycznych, zespołów klasowych podczas godzin wychowawczych. Od klasy IV.
650 7 %a Kompetencje emocjonalne %2 DBN
650 7 %a Kompetencje społeczne %2 DBN
650 7 %a Samoświadomość %2 DBN
650 7 %a Relacje międzyludzkie %2 DBN
650 7 %a Uczucia %2 DBN
655 7 %a Materiały pomocnicze %2 DBN
655 9 %a Gry edukacyjne
655 9 %a Gry w karty
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0033406901124 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
GRA 121
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BT-Ligonia
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies