Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli Jak zostać tusem-prymusem [Gra] : gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem

Tytuł pełny:
Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli Jak zostać tusem-prymusem [Gra] : gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem / Joanna Stalka-Jarska
Tytuł:
Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli Jak zostać tusem-prymusem [Gra] : gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
Wariant tytułu:
Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
Autorzy:
Stalka-Jarska, Joanna
Współtwórcy:
Grupa Wydawnicza Harmonia pbl
Wydawca:
Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. z o.o
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2024
Opis fizyczny:
1 pudełko ; 19x13x5 cm
ISBN:
9788383095714
Uwagi:
W pudełku: instrukcja, kostka, 24 żetony,168 kart
Dla osób w wieku 7-14 lat, uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trenerów TUS, wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych
Temat:
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje społeczne
Relacje międzyludzkie
Samoświadomość
Uczucia
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry w karty
17. Gry planszowe
propozycja biblioteki
LDR 02262com#a2200505#i#4500
001 0033607481869
003 KAT ŚL
005 20250320203807.9
008 240809s2024####pl#|||#g######|###g|pol#c
020 %a 9788383095714
040 %e PNN %d KAT ŚL
046 %k 2024
100 1 %a Stalka-Jarska, Joanna %e Autor
245 1 0 %a Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli Jak zostać tusem-prymusem %h [Gra] : %b gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem / %c Joanna Stalka-Jarska.
246 3 0 %a Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. z o.o., %c 2024.
300 %a 1 pudełko ; %c 19x13x5 cm.
336 %a obiekt 3D %b tcf %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
388 1 %a 2001-
500 %a W pudełku: instrukcja, kostka, 24 żetony,168 kart.
521 8 %a Dla osób w wieku 7-14 lat, uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, trenerów TUS, wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych.
650 9 %a Kompetencje emocjonalne %2 DBN
650 9 %a Kompetencje społeczne %2 DBN
650 9 %a Relacje międzyludzkie %2 DBN
650 9 %a Samoświadomość %2 DBN
650 9 %a Uczucia %2 DBN
655 9 %a Gry w karty
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0033607481869 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-571-4

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
GRA 258
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
BT-Ligonia
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Biblioteka Śląska z siedzibą pod adresem Biblioteka Śląska w Katowicach Plac Rady Europy 1. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła; d) W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;