Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy można nauczyć się być człowiekiem? : przyczynki z problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności

Tytuł pełny:
Czy można nauczyć się być człowiekiem? : przyczynki z problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności / Michał Płóciennik ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Tytuł:
Czy można nauczyć się być człowiekiem? : przyczynki z problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności
Wariant tytułu:
Przyczynki problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności
Autorzy:
Płóciennik, Michał
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza (Częstochowa)
Współtwórcy:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza (Częstochowa). Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego. pbl
Wydawca:
Częstochowa : UJD
Rok wydania:
2021
Opis fizyczny:
181, [2] strony ; 24 cm
ISBN:
9788366536531
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 159-181
Temat:
Antropologia filozoficzna
Filozofia pedagogiki
Metafizyka
Wychowanie
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Esej
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01958cam#a2200397#i#4500
001 0033306387732
003 KAT ŚL
005 20220805204553.4
008 220214s2021####pl###########|000#e#pol#c
020 %a 9788366536531 %q (oprawa miękka)
035 %a 991052981559505066
040 %e PNN %d KAT ŚL
046 %k 2021
100 1 %a Płóciennik, Michał %e Autor
245 1 0 %a Czy można nauczyć się być człowiekiem? : %b przyczynki z problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności / %c Michał Płóciennik ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
246 3 # %a Przyczynki problematyki antropologiczno-metafizycznego ugrunto(wy)wania filozofii wychowania w warunkach współczesności
260 # %a Częstochowa : %b UJD, %c 2021.
300 %a 181, [2] strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 159-181.
650 7 %a Antropologia filozoficzna %2 DBN
650 7 %a Filozofia pedagogiki %2 DBN
650 7 %a Metafizyka %2 DBN
650 9 %a Wychowanie %2 DBN
655 9 %a Esej %2 DBN
658 %a Filozofia i etyka
710 2 # %a Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza (Częstochowa) %e Instytucja sprawcza
710 2 # %a Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza (Częstochowa). %b Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bs.katowice.pl/site/recorddetail/0033306387732 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66536-53-1 (oprawa miękka)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
II 1393887
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
P3
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies